Сэдэв 2. Интернэтээс
мэдээлэл татах
Суралцахуйн зорилт: Интернэтээс файл
программ татан авах, хадгалах,ёс зүйгээр ашиглах
Эзэмших
мэдлэг, чадвар:
Интернэтээс ахуйн зөрчилгүй программ татан авах, хадгалж
чаддаг болох
Мэдээллийг ёс зүйтэйгээр ашиглаж чаддаг болох
Монгол хэлний дүрмийн алдаа шалгагч программ татан авах,
ашиглаж чаддаг болох
Google сангаас
хүүхдын дууны программ татаж авах, ашиглаж чаддаг болох
Сургалтын арга: Харилцан ярилцах, үзүүлэн таниулах,
асуудал шийдвэрлэх, мэдлэг бүтээлгэх, бие дааж ажиллах, асуудлыг хамтран
шийдвэрлэх.
Багшийн бэлтгэх зүйл:
Багш
сурах бичигт буй Асуудал бүрээр (эсвэл багш шинэ асуудал дэвшүүлж болно),
тухайн асуудлаас үүдэн гарах ойлголт, шийдлийг харуулсан үзүүлэнгүүдийг
бэлтгэсэн байна.
Хичээлийн үйл ажиллагаа:
Хичээлийн зохион байгуулалт |
Үйл ажиллагаа аргазүй |
|
Багшийн үйл ажиллагаа |
Сурагчийн үйл ажиллагаа |
|
Асуудал дэвшүүлэх 3мин |
1.Сурагчдаас
асуулт асууна. (Интернэтээс дууны ном, программ хэрхэн татах
вэ?Интернэтгүй үед вэб сайтыг үзэж болох уу?)
2.Сурагчидтай
харилцан ярилцах, чиглүүлэх замаар тухайн асуудлын мөн чанар, шийдлийг хамт
эрэлхийлнэ
|
Багшийн
тавьсан асуултад хариулах, бусдын хариултыг сонсож, дүн шинжилгээ хийх замаар
тухайн асуудлын мөн чанар, шийдлийг хамт эрэлхийлнэ
|
Асуудал шийдвэрлэх 5мин |
1.Сурагчдын
санаа, ойлголтыг нэгтгэн асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэх талаар ярилцана (3
минут):
• Интернэтээс тоглоом ,дуу хөгжим, хүснэгт, баримт бичиг,
зураг зэргийг хуулах буюу татаж авах боломжтой. Энэ талаар өнөөдөр
бид судлах болно.
2. Хичээлийн
сэдвийг самбарт бичиж, хичээлийн зорилго, сэдвийг судлахын холбогдлыг товч
тайлбарлана (2 минут).
|
1.Асуудлыг
шийдвэрлэх арга замыг ойлгох, (сурах бичгийн Ойлгохуй хэсгийг уншиж) ойлгоно.
2.Хичээлийн
сэдвийн нэрийг дэвтэр дээр бичнэ.
|
Бататгах 16мин |
1.Анхааралдаа авна.
2.Google
сангаас хүүхдийн программ Зураг 2 дагуу татаж авна.
3. Монгол хэлний дүрмийн алдаа шалгагч программ татан авах
|
Сурагчид
сурах бичгийн Зураг1-д буй зургын дагуу интернэтээс
программаа татна..
Үүнд:
1.Интернэтээс программ хангамж татаж авахдаа үнэ төлбөртэй эсэх, нийтэд ашиглахыг зөвшөөрсөн эсэхийг татаж аваарай
2.Файлыг татан авах хурд, хугацаа нь тухайн файлын
хэмжээ, сүлжээний хурд хамааран харилцанадилгүй байдаг. Өөрийн гүйцэтгэлийг
шалгана. Хугацаанаас өмнө гүйцэтгэсэн тохиолдолд бусдадаа тусална.
|
Шинэ мэдлэг олгох 5мин |
Сурагчдад мөрдөх хэм хэмжээг тайлбарлахдаа
“болохгүй”, “хориглоно”, “битгий тэг” гэх мэт хатуу хориглосон үг хэллэг
хэрэглэхээс аль болох зайлсхийгээрэй. Шинэ мэдлэг олгох явцад сурагчдын
сонирхлыг татах, анхаарал төвлөрүүлэх үүднээс ямар учиртай зураг болох хүүхдүүдээр тайлбарлуулна.
|
Шинэ
хичээлийг сонсож ойлгон, багштай санал
бодолоо солилцоно.
|
Үнэлгээ 5мин |
Хичээлээр
судалж, мэдсэн зүйлээ цаашид ашиглах, хөгжүүлэх талаар багш нь сурагчдад
асуулт тавьж, идэвх оролцоогоор үнэлнэ. Вэб сайтыг хэрэгцээт мэдээлэлээс гадна бүхэлд нь хадгалж болох уу?
|
Багшийн асуултанд хариулна.
|
Дүгнэлт 3мин |
Хичээл
дээр гүйцэтгэсэн ажлын талаар дүгнэнэ. Сурагчдын анхаарах зүйлсийг хэлж өгнө.
Шаардлагатай бол нэмэлт мэдээлэл, зөвлөгөөг өгнө. Бид өнөөдөр юу ойлгов? Бид
өнөөдөр юу сурав? Бид цахим харилцаа, харилцааны
технолгийг цаашид
юунд, яаж ашиглах вэ?
|
Сурагчид
багшийн асуултад хариулна. Багшаас ойлгоогүй зүйлээ асууна.
|
Гэрийн даалгавар 3мин |
Гэрийн
даалгавар өгнө (сурах бичиг дээрх Хэрэглэхүй хэсгийг загвар болгон ашиглана)..
|
Гэрийн
даалгаврыг тэмдэглэж авна
|
No comments:
Post a Comment